Stena Recyclings kundservice har som målbild att på ett professionellt och kompetent sätt skapa en positiv kundupplevelse genom att vara lyhörd för kundens behov.
Stena Recyclings kundservice har som målbild att på ett professionellt och kompetent sätt skapa en positiv kundupplevelse genom att vara lyhörd för kundens behov.
Stena Recyclings kundservice har som målbild att på ett professionellt och kompetent sätt skapa en positiv kundupplevelse genom att vara lyhörd för kundens behov.
Stena Recyclings kundservice har som målbild att på ett professionellt och kompetent sätt skapa en positiv kundupplevelse genom att vara lyhörd för kundens behov.
Vi är alla lagspelare som hjälps åt för att lyckas men vi har också olika specialistkunskaper för att vi ska kunna leverera bästa möjliga service.
VÅRA ROLLER:
KUNDSUPPORT
First line support som ansvarar för att lösa kundens behov kortsiktigt, långsiktigt och ur ett hållbart perspektiv
LOGISTIKSUPPORT
Säkerställer fungerande leveranser, administrerar mottagning och kontroll av material och hanterar ekonomiska underlag
EKONOMISUPPORT
Ansvarar för att säkerställa att ekonomiska uppgörelser med kund och leverantör genomförs enligt överenskommelse
AFFÄRSSUPPORT
Skapar förutsättningar för implementering och efterlevnad av nya samt uppdaterade avtal
Vi är alla lagspelare som hjälps åt för att lyckas men vi har också olika specialistkunskaper för att vi ska kunna leverera bästa möjliga service.
VÅRA ROLLER:
KUNDSUPPORT
First line support som ansvarar för att lösa kundens behov kortsiktigt, långsiktigt och ur ett hållbart perspektiv
LOGISTIKSUPPORT
Säkerställer fungerande leveranser, administrerar mottagning och kontroll av material och hanterar ekonomiska underlag
EKONOMISUPPORT
Ansvarar för att säkerställa att ekonomiska uppgörelser med kund och leverantör genomförs enligt överenskommelse
AFFÄRSSUPPORT
Skapar förutsättningar för implementering och efterlevnad av nya samt uppdaterade avtal
Vi är alla lagspelare som hjälps åt för att lyckas men vi har också olika specialistkunskaper för att vi ska kunna leverera bästa möjliga service.
VÅRA ROLLER:
KUNDSUPPORT
First line support som ansvarar för att lösa kundens behov kortsiktigt, långsiktigt och ur ett hållbart perspektiv
LOGISTIKSUPPORT
Säkerställer fungerande leveranser, administrerar mottagning och kontroll av material och hanterar ekonomiska underlag
EKONOMISUPPORT
Ansvarar för att säkerställa att ekonomiska uppgörelser med kund och leverantör genomförs enligt överenskommelse
AFFÄRSSUPPORT
Skapar förutsättningar för implementering och efterlevnad av nya samt uppdaterade avtal
Att vara en del av kundservice innebär att man blir en viktig spelare i att hjälpa våra kunder, så att deras avfall får leva vidare som nya, återvunna material.
Vi arbetar tillsammans ur ett kundeffektivt perspektiv, vilket innebär att vi är fokuserade på våra kunders behov och förväntningar. Vi utgår från kunden i allt vi gör, vi ser till helheten, vi arbetar med att skapa hållbara och långsiktiga lösningar - och det vi gör ger värde för kunden. Genom att arbeta på ett enhetligt och effektivt sätt, skapar vi trygghet för såväl kund som för varandra.
Att vara en del av kundservice innebär att man blir en viktig spelare i att hjälpa våra kunder, så att deras avfall får leva vidare som nya, återvunna material.
Vi arbetar tillsammans ur ett kundeffektivt perspektiv, vilket innebär att vi är fokuserade på våra kunders behov och förväntningar. Vi utgår från kunden i allt vi gör, vi ser till helheten, vi arbetar med att skapa hållbara och långsiktiga lösningar - och det vi gör ger värde för kunden. Genom att arbeta på ett enhetligt och effektivt sätt, skapar vi trygghet för såväl kund som för varandra.
Att vara en del av kundservice innebär att man blir en viktig spelare i att hjälpa våra kunder, så att deras avfall får leva vidare som nya, återvunna material.
Vi arbetar tillsammans ur ett kundeffektivt perspektiv, vilket innebär att vi är fokuserade på våra kunders behov och förväntningar. Vi utgår från kunden i allt vi gör, vi ser till helheten, vi arbetar med att skapa hållbara och långsiktiga lösningar - och det vi gör ger värde för kunden. Genom att arbeta på ett enhetligt och effektivt sätt, skapar vi trygghet för såväl kund som för varandra.
För att trivas i vår kundservice behöver du ha ett driv och en passion för att leverera bästa möjliga kundupplevelse! Eftersom arbetet är händelsestyrt med mycket som sker samtidigt, är det viktigt att ha förmågan att hantera flera uppgifter parallellt. Kommunikation och samarbete är nyckeln för att lyckas!
För att trivas i vår kundservice behöver du ha ett driv och en passion för att leverera bästa möjliga kundupplevelse! Eftersom arbetet är händelsestyrt med mycket som sker samtidigt, är det viktigt att ha förmågan att hantera flera uppgifter parallellt. Kommunikation och samarbete är nyckeln för att lyckas!
För att trivas i vår kundservice behöver du ha ett driv och en passion för att leverera bästa möjliga kundupplevelse! Eftersom arbetet är händelsestyrt med mycket som sker samtidigt, är det viktigt att ha förmågan att hantera flera uppgifter parallellt. Kommunikation och samarbete är nyckeln för att lyckas!