Vi vill att din återvinning ska vara så enkel, effektiv och överskådlig som möjligt. Samtidigt vill vi ge dig en överblick över vilka förbättringar som kan göras i din avfallshantering. Allt det här får du i vår kundportal.
I kundportalen har vi samlat funktioner som ger dig kontroll över din återvinning. Dessutom får du ett bra beslutsunderlag för att löpande kunna förbättra din resurshantering. Var som helst, när som helst – lika lätt på datorn som i mobilen eller surfplattan.
Kundportalen ger dig uppdaterad information om allt som rör din avfallshantering. Dygnet runt har du tillgång till detaljerad statistik över volymer och hämtningar i olika typer av format för vidare bearbetning i din miljörapportering. Du kan tydligt se kommande tömningar eller beställa tömning när du behöver det.
Insikter - Resultatet av din återvinning visualiseras och ger dig en användbar översikt.
Statistik och rapporter - Detaljerad avfallsstatistik kring din återvinning.
Kärl - Samlad information om dina kärl som idag töms av oss.
Beställningar - Se tömningshistorik eller beställ tömning av dina containrar och kärl.
Dokument - Instruktioner, regelverk, tillstånd, certifikat, sorteringsguider och mycket mer.
Det är kostnadsfritt att skapa ett konto. Fyll i formuläret på denna sida, inloggningsuppgifter kommer inom 48 timmar via e-post. Du kan sen välja inloggningsuppgifter själv och kan även skapa behörighetsnivåer för olika personer och enheter på ditt företag.
Vid eventuella frågor, välkommen att höra av dig till customerportal@stenarecycling.se