
Vi vill att din återvinning ska vara enkel, effektiv och transparent.
Stena erbjuder ett självbetjäningssystem där du kan boka avfallshämtning online, enkelt komma åt din avfallsdata, exportera rapporter och mycket mer. Du styr vem som får tillgång till kundportalen i din organisation och vad de kan se och göra. Kundportalenär öppen dygnet runt så att du alltid har tillgång till den information och support du behöver.
I kundportalen kan du boka hämtning, se insamlingscheman och status samt följa upp det avfallsmaterial Stena Recycling hanterar åt dig. Scanna QR-koden för att enkelt boka tömning via vår app.
I kundportalen kan du boka hämtning, se insamlingscheman och status samt följa upp det avfallsmaterial Stena Recycling hanterar åt dig. Scanna QR-koden för att enkelt boka tömning via vår app.
I kundportalen kan du boka hämtning, se insamlingscheman och status samt följa upp det avfallsmaterial Stena Recycling hanterar åt dig. Scanna QR-koden för att enkelt boka tömning via vår app.
Genom kundportalen kan följa upp din data och skapa rapporter, som kan delas med din organisation. Rapporterna kan kompletteras med data och diagram för att hjälpa er bli mer effektiva med er återvinning.
Genom kundportalen kan följa upp din data och skapa rapporter, som kan delas med din organisation. Rapporterna kan kompletteras med data och diagram för att hjälpa er bli mer effektiva med er återvinning.
Genom kundportalen kan följa upp din data och skapa rapporter, som kan delas med din organisation. Rapporterna kan kompletteras med data och diagram för att hjälpa er bli mer effektiva med er återvinning.
Som administratör kan du se, bjuda in och bestämma åtkomst för nya användare. Kontakta vår support om din organisation inte har någon utsedd administratör, så hjälper vi dig!
Som administratör kan du se, bjuda in och bestämma åtkomst för nya användare. Kontakta vår support om din organisation inte har någon utsedd administratör, så hjälper vi dig!
Som administratör kan du se, bjuda in och bestämma åtkomst för nya användare. Kontakta vår support om din organisation inte har någon utsedd administratör, så hjälper vi dig!
1. Den hjälper i er att bli mer effektiva och spara kostnader. Du kan se flöden av material, status på hämtningar, era intäkter och kostnadsbesparingar, transporter med mer.
2. Det är ett underlag för förbättringar. Du kan följa upp allt från mängden avfall till olika typer av avfall. Du kan följa och filtrera uppgifter utifrån avfallstyp, produktgrupp, insamlingsplats och kundportalen förenklar vårt samarbete.
3. Det hjälper er i strategiska beslut för att skapa mål och KPI:er i ert hållbarhetsarbete. Statistik från kundportalen kan exporteras i olika format för vidare bearbetning i egna BI verktyg.
1. Den hjälper i er att bli mer effektiva och spara kostnader. Du kan se flöden av material, status på hämtningar, era intäkter och kostnadsbesparingar, transporter med mer.
2. Det är ett underlag för förbättringar. Du kan följa upp allt från mängden avfall till olika typer av avfall. Du kan följa och filtrera uppgifter utifrån avfallstyp, produktgrupp, insamlingsplats och kundportalen förenklar vårt samarbete.
3. Det hjälper er i strategiska beslut för att skapa mål och KPI:er i ert hållbarhetsarbete. Statistik från kundportalen kan exporteras i olika format för vidare bearbetning i egna BI verktyg.
Behöver du hjälp med att komma igång?För att använda kundportalen behöver du ett konto. Kontakta oss så hjälper vi dig med detta. |